Veelgestelde Vragen 

Hoe werkt het?

U krijgt van ons een doorschakelnummer waar u de telefoon naar doorschakelt. MaxiFoon Service koppelt uw bedrijfsnaam aan dit nummer en wij kunnen vervolgens opnemen met uw bedrijfsnaam.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn telefoon naar MaxiFoon Service kan doorschakelen?

U kunt dezelfde dag doorschakelen en gebruikmaken van onze diensten.

Kan ik de telefoontoestellen van meerdere werknemers naar MaxiFoon Service doorschakelen?

Ja, er is geen limiet aan het aantal toestellen dat kan worden doorgeschakeld.

Kan ik de telefoon zo doorschakelen dat MaxiFoon Service opneemt als mijn telefoniste het gesprek mist?

Ja. U kunt de doorschakeling zo instellen dat de telefoon automatisch na een aantal keer overgaan naar MaxiFoon Service wordt doorgeschakeld. Het is ook mogelijk dat al het telefoonverkeer meteen naar MaxiFoon Service gaat.

Ik heb geen vaste lijn, alleen een mobiel nummer. Kan MaxiFoon Service ook mijn telefoontjes waarnemen?

Ja. U kunt uw mobiele nummer direct doorschakelen naar ons.

Als ik even niet gestoord wil worden maar wel wacht op één belangrijk telefoontje kan ik dit dan doorgeven?

Ja. U kunt dat telefonisch of per mail aan ons doorgeven en wij zullen ervoor zorgen dat die ene persoon doorverbonden wordt naar uw telefoon.

Kan ik mijn instructies wijzigen?

U kunt uw instructies op ieder moment wijzigen. Dit kan een permanente wijziging zijn maar ook tijdelijke wijziging, bijvoorbeeld voor uw vakantieperiode.

Wat te doen bij spoedgevallen?

Dat is afhankelijk van uw wensen. U kunt specifieke instructies achterlaten voor spoedgevallen. Zo kunt u bijvoorbeeld doorgeven dat wij een SMS moeten sturen, een collega van u moeten benaderen of uw voicemail moeten inspreken.

Binnen hoeveel tijd ontvang ik van MaxiFoon Service een rapportage?

Dit is afhankelijk van uw wensen. Dit kan direct na ieder telefoongesprek, meerdere malen per dag of aan het einde van de dag.  

Kunnen berichten naar verschillende medewerkers gestuurd worden?

Ja.

Kan ik ook gespreksnotities per sms ontvangen?

Ja. U kunt er voor kiezen om alle gespreksnotities per sms te ontvangen of alleen in spoedgevallen. 

Wat krijgen onze bellers te horen buiten de openingstijden?

Buiten de openingstijden van MaxiFoon Service kunt u gebruik maken van MaxiVoice.

Op welke manier kan ik  doorschakelen naar MaxiFoon Service?

Er zijn 3 manieren van doorschakelen:

  1. Direct doorschakelen (*21*doorschakelnummer#)
    Met direct doorschakelen schakelt u inkomende telefoongesprekken direct door naar een andere telefoonnummer.
  2. Doorschakelen met vertraging (*61*doorschakelnummer#)
    Vertraagd doorschakelen is doorschakelen van uw telefoonnummer als u de telefoon niet opneemt. Met vertraagd doorschakelen schakelt u een inkomend gesprek na een aantal keer (ca. 5 keer) overgaan door naar een andere telefoonnummer.
  3. Doorschakelen bij in gesprek (*67*doorschakelnummer#)
    Met doorschakelen bij in gesprek laat u een inkomend gesprek doorschakelen naar een andere telefoonnummer als u in gesprek bent.
Let op: bij vrijwel alle ISDN-apparatuur moet u achter 21 (of 61 of 67) nog een 0 plaatsen.